Aktualności

Zarządzanie kancelarią – szkolenia online dla prawników

W dobie dużej konkurencyjności na rynku usług prawniczych wiedza merytoryczna specjalistów nie jest już jedynym czynnikiem decydującym o sukcesie danej kancelarii. Coraz częściej od prawnika wymaga się szeregu innych umiejętności: zarządzania, budowania relacji z klientami i pracownikami, nienagannej organizacji pracy oraz radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Kluczem do sukcesu kancelarii może okazać się m.in. właściwa komunikacja – nie tylko na linii pracodawca-pracownik, ale również z klientem, który nie rozumie związanych z językiem prawniczym zawiłości.

Wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu zarządzania kancelarią oraz skutecznej komunikacji zapraszamy na nasze szkolenia online, mające na celu przybliżenie uczestnikom tych pojęć, ich wykorzystania oraz wpływu na codzienną pracę prawnika. 

 

Komunikacja interpersonalna jako kluczowy element sukcesu biznesowego prawnika i właściciela kancelarii prawnej.

Termin: 02 lipca 2020 r., 12:00-13:00

Prelegent: Izabela Maria Procakiewicz

Dzięki szkoleniu dowiesz się jak zyskać przewagę umiejąc zdefiniować rodzaj rozmówcy czy słuchacza. Będziesz potrafił zorientować się na jakie argumenty dany słuchacz jest podatny, a jakie do niego nie trafią – czyli, mówiąc ogólnie, jak komunikować by Cię rozumiano oraz jak zrozumieć co jest Ci przekazywane.

W czasie webinarium pokażemy Ci jak ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji z poziomu pozazawodowego, gdy jako właściciel kancelarii czy prawnik masz do czynienia z klientami, poddostawcami, pracownikami administracyjnymi; jak niezwykle ważne jest rozpoznanie rozmówcy czy słuchacza i jakich słów warto używać, by zjednać sobie przychylność czy posłuch innych osób.

Szkolenie online nauczy Cię:

  • na czym właściwie polega komunikacja i czym są jej elementy składowe,
  • 20 kroków do skutecznej komunikacji wg Dale Carnegie,
  • jak mówić, by ze swoim przekazem trafiać do innych,
  • komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • umiejętności zadawania pytań,
  • czym są asertywność i empatia,
  • co to krytyka konstruktywna czy informacja zwrotna (kilka słów o FUKO i jej pochodnych),
  • jak słuchać, a nie tylko słyszeć.

Więcej szczegółów oraz zapisy >>

 

Skuteczne zarządzanie kilkuosobową kancelarią. Organizacja, rekrutacja, sytuacje kryzysowe, wzrost w obliczu konkurencyjności usług prawniczych.

Termin: 9 lipca 2020 r., 12:00-15:00

Prelegent: adw. Małgorzata Krzyżowska

Jak uniknąć sytuacji kryzysowych w prowadzeniu kancelarii? Jak zatrudnić właściwego pracownika? Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w relacjach z klientami? Dobra organizacja pracy oraz zarządzanie – jak wiele możesz  dzięki temu osiągnąć? Dlaczego szef ma najwięcej pracy? Jak czerpać satysfakcję z pracy w obliczu zmieniających się uwarunkowań? Na te i inne pytania poznasz odpowiedzi na naszym szkoleniu. Zdobyta wiedza pozwoli Ci natychmiast zmienić myślenie o zarządzaniu kancelarią. 

W obliczu wzrostu konkurencyjności, zmian na rynku pracy oraz coraz wyższych oczekiwań klientów i pracowników, osoby zarządzające kancelarią powinny posiadać niezbędną wiedzę oraz narzędzia, dzięki którym zarządzanie kancelarią nie będzie obarczone przypadkowością – tak w odniesieniu do reagowania na niespodziewane zdarzenia, jak i przy podejmowaniu decyzji i rozwiązywania sytuacji kryzysowych.

Na naszym szkoleniu dowiesz się m.in: 

  • jak uniknąć wielu sytuacji kryzysowych w trakcie prowadzenia kancelarii?
  • jak zatrudnić właściwego pracownika i zatrzymać go dłużej?
  • jak wybrnąć z trudnych sytuacji w relacjach z klientami?
  • w jaki sposób zorganizować pracę tak, abyś jako szef nie musiał notorycznie pracować wieczorami?
  • jakie są sprawdzone sposoby dobrej organizacji pracy?
  • jak czerpać satysfakcję z pracy w obliczu zmieniających się uwarunkowań na rynku usług prawnych?
  • jak budować długotrwałe relacje z klientami?
  • czym jest „cykl życia” kancelarii i jak wielkie znaczenie ma świadomość, że on istnieje?

Więcej informacji oraz zapisy >>